lauantai 26. marraskuuta 2016

Panic in the streets of Hellsinki: Morrissey

Morrissey at Flow festival 13.08.2016 at Helsinki in Flow Festival in area of Suvilahti. Festareilla oli pre-punkkia ( Iggy Pop ) ja kaihoisaa, melankolista post-punkkia ( New Order, Morrissey ), uutta aaltoa. Kuinka ihana olis ollut ostaa Morrissey-tyynyliina, mutta ei naisen eurolla krääsää osteta - don´t exit through the gift shop. Ihan itte voi potun puolikkaaseen raaputtaa ja painaa...
     Taide on hieno väline. Minä en syö eläimiä. Meat is murder. Herra näytti skriiniltä järkyttäviä eläintehtailukuvia, Tämän me kaikki tiedämme. Se, että olen kasvissyöjä on eettisesti ja ekologisesti oikein, se on minun valintani, minun kasvimaani, minun terveyteni, ja minun voimani... ;)
    Ennen Morrisseyn esiitymistä kankaille heijastetettiin mm hyvää musiikkia kuiten New York Dolls - Morrisseyllähän oli iso lusikkansa sopassa, jotta Dollsit palasivat laduille ja lavoille.. Paljon tuli kaunista taide-elokuvaa mm Joe Dallesandron kehon kielessä, muodossa. Kankaalla oli niin Pasolini, levein leukaperin. Morrissey itse näkyi lähikuvana ruudulla, kankaalla sirkusteltan jouluvaloketjun lävistämänä kuin hämmentynyt, ärtynyt marttyyri, jolla orjantappurakruunu. Sitten kuin sokea oikeus...






Panic in the streets of Hellsinki: Morrissey, Panic in the streets,  Hellsinki, Helsinki, Flow 2016



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Västäräkistä vähäsen, osa 3

Tämä on niin kaunis västäräkki, että onko västäräkki ollenkaan, käyttäytyy kuten västäräkki, pystöä myöten. Rinta on erityisen kaunis, voima...